Redakcja Screenagers
Napisz do nas
Redakcja Screenagers:
-
Redaktor naczelny
Marcin Małecki
-
Redaktor techniczny, administracja, layout
Paweł Gajda
-
Promocja, reklama, patronaty medialne, kontakty z mediami
Marcin Małecki
-
Grafika, fotografia
Maciej Dymowłok
Oliwia Kruszka
Oliwia Nowakowska
Paweł Smardzewski
- Redakcja
Oliwia Jaroń
Maciej Klich
Weronika Kobus
Marcin Kornacki
Damian Kowal
Jakub Małaszuk
Grzegorz Mirczak
Karolina Prusiel
Adam Smolarek
Michał Stępniak
Emilia Stachowska
Michał Weicher
Michał Wereszczyński
Maksymilian Zięba
Łukasz Zwoliński
- Współpracownicy
Maciej Kaczmarski
Krzysztof Krześnicki
Rafał Krause
Mateusz Mika
Jakub Nowosielski
Michał Pudło
Piotr Szwed
Jędrzej Szymanowski
Patryk Weiss
Informacje o serwisie Screenagers
Serwis muzyczny Screenagers.pl istnieje od marca 2003. Jego zadaniem jest informowanie o szeroko rozumianej muzyce alternatywnej. Odwiedzając Screenagers.pl możecie być pewni niezależnych w żaden sposób od rynku muzycznego tekstów, pisanych przez miłośników muzyki dla miłośników muzyki. Na łamach serwisu będziemy starali się wam opowiedzieć o naszych impresjach muzycznych, polecając wam nasze odkrycia, opiniując ważne płyty oraz odradzając te słabe.
Chcesz pisać dla Screenagers.pl?
Poszukujemy ludzi chętnych współtworzyć z nami Screenagers.pl. Jeżeli swobodnie poruszasz się w swoim ulubionym segmencie muzyki alternatywnej, a w dodatku potrafisz jasno i logicznie sprecyzować swoje myśli, być może uda Ci się dołączyć do redakcji. Zaznaczamy, że nie interesują nas pojedyncze teksty, lecz długotrwała i świadoma współpraca. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem mailowym redakcji. Zapraszamy!
Krótka notka historyczna
Serwis muzyczny Screenagers.pl (nazwa ta została zaczerpnięta z tytułu jednej z piosenek zespołu Muse, znajdujących się na albumie „Origin Of Symmetry") powstał w 2003 jako wspólna inicjatywa Tomasz Legiędzia, Przemysława Nowaka i Tomasza Tomporowskiego jako naturalne rozwinięcie idei grupy dyskusyjnej, istniejącej już od końca 2001 roku. Powołany do życia serwis miał wypełnić lukę informacyjną w polskich mediach w obszarze zdobywającej coraz większą popularność muzyki alternatywnej i niezależnej. Z czasem profil serwisu uległ zmianie, w praktyce rozszerzając się na pełne spektrum muzyki rozrywkowej. Obecnie serwis Screenagers.pl jest jednym z najdłużej istniejących na polskim rynku i najbardziej opiniotwórczych magazynów internetowych poświęconych muzyce alternatywnej. Oprócz działalności publicystycznej czynnie działa na rzecz rozwoju polskiej niezależnej i alternatywnej sceny muzycznej, wspierając swoim patronatem trasy koncertowe młodych wykonawców oraz ich wydawnictwa płytowe.
Chcesz pisać dla Screenagers.pl?
Poszukujemy ludzi chętnych współtworzyć z nami Screenagers.pl. Jeżeli swobodnie poruszasz się w swoim ulubionym segmencie muzyki alternatywnej, a w dodatku potrafisz jasno i logicznie sprecyzować swoje myśli, być może uda Ci się dołączyć do redakcji. Zaznaczamy, że nie interesują nas pojedyncze teksty, lecz długotrwała i świadoma współpraca. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem mailowym redakcji. Zapraszamy!
Krótka notka historyczna
Serwis muzyczny Screenagers.pl (nazwa ta została zaczerpnięta z tytułu jednej z piosenek zespołu Muse, znajdujących się na albumie „Origin Of Symmetry") powstał w 2003 jako wspólna inicjatywa Tomasz Legiędzia, Przemysława Nowaka i Tomasza Tomporowskiego jako naturalne rozwinięcie idei grupy dyskusyjnej, istniejącej już od końca 2001 roku. Powołany do życia serwis miał wypełnić lukę informacyjną w polskich mediach w obszarze zdobywającej coraz większą popularność muzyki alternatywnej i niezależnej. Z czasem profil serwisu uległ zmianie, w praktyce rozszerzając się na pełne spektrum muzyki rozrywkowej. Obecnie serwis Screenagers.pl jest jednym z najdłużej istniejących na polskim rynku i najbardziej opiniotwórczych magazynów internetowych poświęconych muzyce alternatywnej. Oprócz działalności publicystycznej czynnie działa na rzecz rozwoju polskiej niezależnej i alternatywnej sceny muzycznej, wspierając swoim patronatem trasy koncertowe młodych wykonawców oraz ich wydawnictwa płytowe.
22.04.2021
Sentino na „Czary Mary” wydaje się człowiekiem dojrzalszym, nie rzuca już zabawnych, przechwałkowych wersów, ale wciąż wykazuje imponującego skilla za piórem.
06.04.2021
Brytyjski raper w uderzająco podobny do Brockhampton sposób połączył bengerową przewózkę z introspektywnymi balladami.
29.03.2021
Żurawie zgrabnie łączą synth z noise rockiem: w efekcie nie da się nie zwrócić uwagi na ich brzmienie na „Poza Zasięgiem”.
08.03.2021
Problem funkcjonowania kobiet w branży muzycznej to temat rzeka. Wyszczególnić na pewno trzeba trzy aspekty – bagatelizowanie, niedocenianie i podwójne standardy.
15.02.2021
„We Are Always Alone” jest nagraniem obezwładniającym.
30.12.2020
To podsumowanie jest próbą stworzenia patchworku ze wszystkich twarzy Screenagers, pokazując jednocześnie, że jesteśmy otwarci na dalsze zmiany i zaskoczenia, które z pewnością przyniosą nam całe lata dwudzieste.
23.12.2020
Choć nie brak krytyków stylu, jaki grupa Oliego Sykesa przybrała w ostatnich latach, trzeba przyznać jedno: Bring Me The Horizon wciąż utrzymują się na powierzchni.
18.12.2020
Jeśli można mówić o zmianach, to przede wszystkim na płaszczyźnie słownej: „The Ascension” jest płytą bardziej skoncentrowaną na otaczającej nas rzeczywistości i na jej problemach.
14.12.2020
Najnowszy album The Flaming Lips brzmi, jakby muzycy postanowili odświeżyć sobie swoje stare nagrania i doszli do całkiem słusznego wniosku, że najlepsze rzeczy stworzyli na „The Soft Bulletin”.
28.11.2020
Hubert Kurkiewicz powraca z kolejnym albumem – trzecim w ciągu roku, trzecim w innym stylu.
23.11.2020
Po roku od pierwszej płyty doczekaliśmy się pełnokrwistego albumu od duetu Jeszcze. „Niesen” dostarcza siedmiu świeżych, ponurych historii.
13.11.2020
Niezwykle trudno jest kwestionować silnie manifestowaną kobiecość Lizzo.